Tuesday, March 1, 2011

love hater

Aku dah nekad, pasni aku dah tak nak mencari cinta lagik. Kalau ada, ada lah. Kalau takde, nak wat camne.
 Kadang kadang aku rasa dah malas nak ada hubungan hati lagi. Cukuplah sekadar "light light" je. Tak larat dowh, nak sakit hati sensorang. Sian la kat hati aku... Kalau aku tak jaga hati sendiri, sape lagi?? Takkan nak tunggu jiran sebelah umah aku or pak cik guard yang malas bukak gate time aku balik ye tak?? Sekarang ni, aku ingat nak fokuskan diri kepada kerjaya n misi 2011 aku je. Dah lama aku abaikan hati & diri sendiri. So, aku nekad n nekad n nekad..... (hurmpphhhhhh!!!! tarik napas dalam2).

Kekadang, aku jeles nengok bestfwen aku yang "commitment phobic" sedang berbahagi sekal (berbahagia sekali) bersama teman teman & tak perlu nak risau untuk jaga hati orang "penting". Cam best la plak. Aku nak kena belajar enjoying kehidupan solo. Aku rasa paling lama aku solo pun just dalam 8 bulan je. Aku kena pecahkan rekod aku ni. Lets make it for a year first. Hehehehehehh.... pastu kita tengok ape hasilnya..

No comments:

Post a Comment